مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-29اجتماعي

سردار رادان: حضور خودروهای شوتی در جاده ها به شدت نگران کننده است


فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه حضور خودروهای شوتی در جاده ها به شدت نگران کننده است، گفت: رانندگان این خودروها سبب تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی مانند سرعت و سبقت های غیرمجاز می شوند و همچنین اقدام به قاچاق می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری درخصوص کاهش تصادفات و اقدامات انجام شده در این زمینه، گفت: بر اساس اعلام رییس جمهور، در برنامه هفتم توسعه برنامه ریزی جهت کاهش 50 درصدی جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی انجام شده که سهم هر دستگاه مانند نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر، وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط مشخص شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تدوین یک برنامه و ارائه به رییس جمهور در راستای کاهش تصادفات رانندگی، ادامه داد: بسیاری از موارد این برنامه تصویب شده و به زودی ابلاغ خواهد شد که می تواند در کاهش تصادفات موثر باشد.

وی افزود: سهم نیروی انتظامی در کاهش 50 درصدی جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی که در برنامه هفتم توسعه دیده شده 12 درصد است که هنوز تحقق پیدا نکرده اما برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: حضور خودروهای شوتی در جاده ها به شدت نگران کننده است

سردار رادان: حضور خودروهای شوتی در جاده ها به شدت نگران کننده است