مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-29ورزشي

آموزش تخصصی دامداران روستاهای بخش مرکزی گناوه


با شروع سرما و فصل بیماری های حیوانات، آموزش های لازم توسط تیم جهادی شبکه دامپزشکی گناوه در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به دامداران داده شد.

- ایسنا/بوشهر بخشدار مرکزی گناوه گفت: با شروع سرما و فصل بیماری های حیوانات، آموزش های لازم توسط تیم جهادی شبکه دامپزشکی گناوه در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به دامداران داده شد.

مهدی عباسی در جمع خبرنگاران گفت: تیم جهادی با حضور در بین دامداران روستای محمد صالحی و روستای میلیک بخش مرکزی شهرستان گناوه به صورت چهره به چهره آموزش های لازم برای نگهداری دام ها را به دامداران ارائه کردند و همچنین واکسیناسیون دام ها از ابله و هاری توسط این تیم جهادی انجام شد.

بخشدار مرکزی گناوه با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح سلامت دام هاست افزود: از آنجا که در سال های گذشته دامداران در مقابل بیماری های شایع دام خسارت های زیادی می دیدند اجرای این طرح باعث می شود خسارت آنها در برابر بیماری ها کمتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی گفت: با رایزنی های انجام شده با شبکه دامپزشکی در روستاهای دیگر نیز آموزش های لازم به دامداران داده خواهد شد و تمامی دامداران بخش مرکزی گناوه از این طرح بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تخصصی دامداران روستاهای بخش مرکزی گناوه

آموزش تخصصی دامداران روستاهای بخش مرکزی گناوه