مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-18دانش

جشنواره ای برای طرح ایده های دانشجویی در حوزه سلامت


سومین دوره جشنواره ملی هر دانشجو یک ایده در سه روز پایانی آذرماه و در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 6 محور برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی سومین دوره جشنواره ملی "هر دانشجو یک ایده" در سه روز پایانی آذرماه و در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 6 محور برگزار می شود.

رامین رضایی، سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره ملی هر دانشجو یک ایده از 28 لغایت 30 آذر در این دانشگاه، اظهار کرد: امسال دانشگاه علوم پزشکی مشهد میزبان شورای سیاستگذاری کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی است و این جشنواره با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره هر دانشجو یک ایده در محورهای مختلفی برگزار می شود تا بتواند برای طیف گسترده ای از دانشجویان جذاب باشد و یک نشاط و هیجان پژوهشی را در آنان ایجاد کند تا برای دوره های بعدی جشنواره خود را آماده تر کنند.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به 6 محور جشنواره، عنوان کرد: ایده پروری حوزه سلامت ، مسابقه کشوری چالش ایده محصولات درمانی نوین پزشکی ، مسابقه کشوری چالش ایده هوش مصنوعی ، ماراتن علمی پژوهشی دندانپزشکی (کامپیدنت) ، مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ای برای طرح ایده های دانشجویی در حوزه سلامت

جشنواره ای برای طرح ایده های دانشجویی در حوزه سلامت