مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-03اقتصادي

قیمت آپارتمان های متری 100 میلیون در همدان اسمی است


عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاورین املاک همدان با تأکید بر اینکه بازار مسکن در رکود عمیقی به سرمی برد، گفت: میزان معاملات مسکن در همدان در سه ماهه اخیر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/همدان عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاورین املاک همدان با تأکید بر اینکه بازار مسکن در رکود عمیقی به سرمی برد، گفت: میزان معاملات مسکن در همدان در سه ماهه اخیر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد کاهش داشته است.

شهرام رحیم بخش در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال در معاملات مسکن با رکود مواجه هستیم، اظهارکرد: این رکود کشوری است که بخش اعظم آن متأثر از اوضاع کلان کشور است.

وی با اشاره به اینکه رکود در بازار خرید و فروش مسکن بر حوزه نقل و انتقالات اجاره هم تأثیر گذاشته است، تصریح کرد: در نقل و انتقالات اجاره مسکن نیز با کاهش مواجه بودیم به طوری که تعداد معاملات اجاره مسکن کمتر شده و آمار و ارقام نشان می دهد مستأجران به علت افزایش اجاره بها و هزینه های جانبی، تمایلی به جابه جایی ندارند و قراردادها را تمدید می کنند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاورین املاک همدان درباره چرایی رکود در بازار مسکن، افزود: امسال تاحدودی با کاهش نسبی نرخ نقدینگی در کشور مواجه بودیم و از طرفی سال گذشته سرعت افزایش قیمت ها بسیار بیشتر از قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت آپارتمان های متری 100 میلیون در همدان اسمی است

قیمت آپارتمان های متری 100 میلیون در همدان اسمی است