مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-02اقتصادي

1820 کودک کرمانشاهی یارانه رفع سوءتغذیه می گیرند


به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، 1820 کودک در کرمانشاه مشمول طرح دریافت یارانه رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال هستند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، 1820 کودک در کرمانشاه مشمول طرح دریافت یارانه رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال هستند.

مختار احمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به طرح رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال که با همراهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت در سراسر کشور اجرا می شود، گفت: این طرح در کرمانشاه نیز آغاز شده و 1820 کودک زیر پنج سال مشمول هستند.

وی درباره شرایط کودکانی که مشمول این طرح هستند نیز عنوان کرد: بر اساس داده های مراکز بهداشت و پایش آنها از قد و وزن کودکان، کودکان تا 59 ماه که شرایط مناسبی از نظر تغذیه نداشته باشند، حمایت تغذیه ای بخواهند و جزو دهک های اول تا هفتم باشند، مشمول این طرح خواهند بود.

وی از شناسایی 1820 کودک در کرمانشاه که مشمول این طرح هستند یاد کرد و ادامه داد: این یارانه به 1638 خانوار دارای یک کودک، 82 خانوار دارای دو کودک و شش خانوار دارای سه کودک تعلق می گیرد.

احمدی با بیان اینکه میزان پرداختی به کودکان دارای سوتغذیه برای دهک های اول تا پنجم به ازاء هر کودک یک میلیون تومان و برای دهک های ششم و هفتم به ازاء هر کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1820 کودک کرمانشاهی یارانه رفع سوءتغذیه می گیرند

1820 کودک کرمانشاهی یارانه رفع سوءتغذیه می گیرند