مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-11فرهنگي

بدنبال حذف هیچ هنرمندی نیستیم/ باید هنر را میان مردم ببریم


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال حذف هیچ هنرمندی نیستیم، گفت: از هنر و هنرمندی که معاند نباشد، حمایت می کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال حذف هیچ هنرمندی نیستیم، گفت: از هنر و هنرمندی که معاند نباشد، حمایت می کنیم.

  پوریا جلالی در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سیاست ما در دوره جدید این است که تا حد ممکن رخدادهای فرهنگی هنری را به صورت خیابانی برگزار کنیم، افزود: البته این به معنای غفلت از نگارخانه ها و پلاتوها نیست، بلکه ضمن انجام فعالیت های فرهنگی هنری تخصصی، قصد داریم تا هنر را به میان مردم ببریم.

وی تصریح کرد: با همین هدف قصد داریم به منظور افزایش امید و نشاط در جامعه، نمایشگاه های هنری و برنامه های متنوع فرهنگی را با رعایت ملزومات، زیر برف و باران برگزار کنیم که جلوه ای ویژه در شهر خواهد داشت.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و باید سیاست گذاری های فرهنگی ما متناسب با چارچوب ارزشی های نظام تعریف شود، اظهار کرد: با مفاهیم پوچی همچون هنر برای هنر مشکل داریم و به جای آن به دنبال هنر فاخر، هنر دینی و هنر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال حذف هیچ هنرمندی نیستیم/ باید هنر را میان مردم ببریم

بدنبال حذف هیچ هنرمندی نیستیم/ باید هنر را میان مردم ببریم