مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-04سياسي

ورود شهرداری به حوزه اسکان زائر محدود خواهد شد


معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بر اساس آمار تحلیل ارائه شده، تنها 4 درصد از زائران برای حضور در مشهد اسکانی پیش بینی نمی کنند که براساس این تحلیل بر آن شدیم که ورود بیش از حد به مقوله اسکان نداشته باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بر اساس آمار تحلیل ارائه شده، تنها 4 درصد از زائران برای حضور در مشهد اسکانی پیش بینی نمی کنند که براساس این تحلیل بر آن شدیم که ورود بیش از حد به مقوله اسکان نداشته باشیم.

سیدجلیل بامشکی در گفت وگو با ایسنا در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی اظهار کرد: اگر بخواهیم کار مؤثری را در حوزه زیارت و گردشگری انجام دهیم، با طیف گسترده ای از جامعه هدف روبرو هستیم و براساس سرشماری ها، سالانه میزبان حدود 30 میلیون زائر داخلی و خارجی هستیم.

وی ادامه داد: این معاونت در بحث زیارت و گردشگری، بیشتر در حوزه اجرا فعالیت می کند و سیاستگذار در این خصوص شورای اسلامی شهر مشهد است که البته در یک سال اخیر کمتر جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

بامشکی افزود: در معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد، کمیته زیارت و گردشگری تشکیل شد که افرادی از دانشگاه و سازمان های مردم نهاد در این کمیته عضو هستند و قبل از هر کار اجرایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شهرداری به حوزه اسکان زائر محدود خواهد شد

ورود شهرداری به حوزه اسکان زائر محدود خواهد شد