مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-13حوادث

عملیات اطفای حریق منطقه ویژه اقتصادی بیرجند پایان یافت


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: عملیات اطفای حریق در مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی، شب گذشته پایان یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: عملیات اطفای حریق در مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی، شب گذشته پایان یافت.

علیرضا عباس زاده در جریان بازدید از محل حادثه آتش سوزی مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که با هدف بررسی آخرین وضعیت موجود صورت گرفت، خاطرنشان کرد: آتش صبح دیروز کاملاً مهار شد و احتمال انفجار مخازن به صفر رسید، اما کلیه دستگاه های متولی و مجموعه پالایشگاه و منطقه ویژه اقتصادی به حالت آماده باش درآمدند تا هرگونه حادثه احتمالی را در لحظه مدیریت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بعد از خاموش کردن شعله های آتش به مدت 7 ساعت، کار خنک سازی مخازن به صورت پیاپی ادامه یافت، تصریح کرد: مقرر شد نیروی لازم به همراه یک دستگاه ماشین و چند کپسول آتش نشانی تا صبح کشیک بدهند و مخازن را رصد کنند.

به گفته وی؛ با عنایت به اینکه هوا خنک تر شده و مشکل خاصی را هم شاهد نیستیم لذا پایان عملیات اطفای حریق مجموعه اعلام شد.

معاون استاندار با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای حمایت از کارگرانی که در این مجموعه مشغول به کار بوده اند و با این حادثه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اطفای حریق منطقه ویژه اقتصادی بیرجند پایان یافت

عملیات اطفای حریق منطقه ویژه اقتصادی بیرجند پایان یافت