مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-26فرهنگي

فیلم فجر همیشه ملاک اکران و نمایش آثار منتخبش بوده است؟


طبق رسم هرساله نزدیک به زمان پایان فراخوان جشنواره فیلم فجر، مسئولان سازمان سینمایی اعلام می کنند اولویت اکران در سال بعد و بخصوص مقطع مهم اکران نوروز حضور در جشنواره فیلم فجر است، - خبرگزاری فارس ـ گروه سینما ـ سجاد رضایی مقدم: جشنواره فیلم فجر بزرگ ترین رویداد سینمای ایران است، جشنواره ای که شاید مهم ترین عامل معرفی سینمای ایران به سینمادوستان نیز به حساب بیاید.

حتی شاید ناروا نباشد اگر بگوییم فجر هر سال برآیند سینما در سال پیش روی آن است.

آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر با پارامترهای مختلف بررسی شده تا شرایط آن ها برای حضور در فجر انقلاب فراهم شود، جشنواره ای که حضور در آن حتما از یک اکران عمومی در سینماهای کشور مهم تر است.

شاید بعد از فجر اکران نشه! این فیلم رو باید ببینیم ممکنه بعد از فجر اکران نشه! این ها جملاتی است که اگر پیگیر جشنواره فیلم فجر باشید برای چند فیلم در هر جشنواره آن را تکرار خواهید کرد؛ جملاتی که نشان دهنده عدم التزام به اکران آثار حاضر در فجر است و این یعنی حداقل چند باری با این مسئله روبرو شده ایم.

به اکران نرسیدن هر فیلم بعد از جشنواره فیلم فجر دلایل متفاوتی دارد گاهی ممکن است سازنده، خود فیلمش را تا مدتی نگه داشته و از اکران آن جلوگیری کند، مانند دوران کرونا که به دلیل عدم حضور مردم در سینماها بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم فجر همیشه ملاک اکران و نمایش آثار منتخبش بوده است؟

فیلم فجر همیشه ملاک اکران و نمایش آثار منتخبش بوده است؟