مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-26سياسي

دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس مشخص شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از استقرار دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ( شیراز) و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز در خانه جهانگردی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از استقرار دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ( شیراز) و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز در خانه جهانگردی خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد امروز، 5 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه 2 نمایشگاه مذکور اهمیت بسیار زیادی در دو حوزه تخصصی گردشگری و صنایع دستی دارند، از این رو دبیرخانه این نمایشگاه ها از چندین ماه قبل تشکیل شده است و هم اکنون در خانه جهانگردی مستقر می شود.

وی با بیان اینکه خانه جهانگردی شیراز محل مناسبی برای گردهمایی فعالان و دبیرخانه رویدادهای گردشگری است، افزود: در حال حاضر خانه جهانگردی میزبانی دبیرخانه دو رویداد مهم گردشگری و صنایع دستی شیراز را دارد.

به گفته محسن نژاد، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز از بزرگ ترین رویدادهای حوزه گردشگری است که برگزاری آن در شهر شیراز از اهمیت به سزایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس مشخص شد

دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس مشخص شد