مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-20سياسي

کنترل یکپارچه مرزها با استفاده از تجهیزات نوین در دستورکار قرار گیرد


وزیر کشور بر کنترل مرزها از طریق تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی و هوشمند تأکید کرد و گفت: کنترل یکپارچه مرز با استفاده از تجهیزات نوین مورد تأکید است و باید در دستور کار قرار گیرد.

- وزیر کشور بر کنترل مرزها از طریق تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی و هوشمند تأکید کرد و گفت: کنترل یکپارچه مرز با استفاده از تجهیزات نوین مورد تأکید است و باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد وحیدی وزیر کشور و جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور فراجا با حضور در ستاد مرزبانی فراجا در جمع هیئت رییسه و معاونین مرزبانی انتظامی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت 11 تن از کارکنان انتظامی شهرستان راسک، گفت: خوشحالم که توفیق شد امروز در جمع شما عزیزان و مرزبانان ایران اسلامی حضور پیدا کنم.

وی با بیان اینکه خدمت در مرزبانی و دفاع از مرزهای ایران اسلامی افتخاری بزرگ است، افزود: خدمت در مرزبانی و مرزهای ایران اسلامی افتخاری بزرگ است که نصیب هر کسی نمی شود، بر خود ببالید که این افتخار بزرگ نصیب شما شده است.

وزیر کشور ثواب و اجر خدمت در مرزبانی را بالا دانست و اظهار کرد: از همه زحمات شما عزیزان و مرزبانان در تأمین امنیت مرزها تشکر می کنم چرا که در گرم ترین و سردترین شرایط جغرافیایی کار بسیار بزرگ و ارزشمند دفاع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل یکپارچه مرزها با استفاده از تجهیزات نوین در دستورکار قرار گیرد

کنترل یکپارچه مرزها با استفاده از تجهیزات نوین در دستورکار قرار گیرد