مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-04اجتماعي

دانش آموزان روستایی و عشایری در اولویت توزیع «شیر رایگان مدارس»


بنا بر اعلام مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان روستایی، عشایری و مرزی در اولویت توزیع شیر رایگان مدارس قرار دارند.

- دانش آموزان روستایی و عشایری در اولویت توزیع شیر رایگان مدارس بنا بر اعلام مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان روستایی، عشایری و مرزی در اولویت توزیع شیر رایگان مدارس قرار دارند.

علی تیرگیر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مرتبط ترین ساحت نظام تعلیم و تربیت بحث تغذیه دانش آموزان در ساحت زیستی و بدنی است، اظهار کرد: به تبع در مناطق کم برخوردار، مناطق عشایری و مرزی که پرچم دار مناطق کم برخودار تعریف می شوند؛ ضرورت توزیع شیر و تغذیه دانش آموزان ضریب یافته و جزو اولویت هاست.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد سند تحول بنیادین در راستای عدالت در آموزش و پرورش و نیز نگاه وزیر آموزش و پرورش به تحقق عدالت آموزشی در مناطق کم برخوردار، قطع به یقین مناطق مرزی، عشایر، کم برخودار و روستایی در اولویت توزیع شیر مدارس قرار می گیرند.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه با توجه به آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی تا کنون چه میزان شیر بین دانش آموزان عشایر توزیع شده است؟، توضیح داد: آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان روستایی و عشایری در اولویت توزیع «شیر رایگان مدارس»

دانش آموزان روستایی و عشایری در اولویت توزیع «شیر رایگان مدارس»