مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:002023-11-27اقتصادي

افزایش 46 درصدی پرداخت زکات در آذربایجان غربی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: میزان زکات جمع آوری شده در سال جاری 46 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: میزان زکات جمع آوری شده در سال جاری 46 درصد افزایش داشته است.

مهر افروز در گفت وگو با ایسنا افزود: در 8 ماهه سال جاری ارزش کل زکات جمع آوری شده بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که 820 میلیارد ریال بود، افزایش 46درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: آذربایجان غربی طی سال های اخیر همواره یکی از استانهای موفق در حوزه جمع آوری زکات در کشور بوده و امسال هم در جمع 4 استان برتر قرار دارد.

مهرافروز اظهار کرد: ارومیه با ثبت بیش از 227 میلیارد ریال رتبه اول استان را در جمع آوری زکات دارد و بعد از آن شاهین دژ با بیش از 131 میلیارد ریال و مهاباد با بیش از 124میلیارد ریال در رتبه های بعدی جمع آوری زکات قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: عمده زکات جمع آوری شده به میزان 97درصد در امور نیازمندان و بویژه معیشت، مسکن و درمان آنها هزینه می شود و 3درصد از زکات جمع آوری شده توسط روستاها نیز در امور پروژه های عمرانی عام المنفعه بویژه تعمیر و تجهیز مساجد خود همان روستاها، هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 46 درصدی پرداخت زکات در آذربایجان غربی

افزایش 46 درصدی پرداخت زکات در آذربایجان غربی