مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-14ورزشي

دستاوردهای تلخ داربی؛ خونریزی، دلقک بازی، دوزاری ها و شیتیلی ها!


ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

- دستاوردهای تلخ داربی؛ خونریزی، دلقک بازی، دوزاری ها و شیتیلی ها! ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با شکست امیرمحمد یزدانی، علیرضا کریمی و مبین عظیمی همراه بود.

در مهمترین دیدارهای رقابت های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، علی سوادکوهی در نخستین حضور خود در این وزن، پس از برتری 10 بر صفر مقابل شرف بیانی، در یک مبارزه حساس مقابل علیرضا کریمی چهره شاخص و با تجربه کشتی ایران و دارنده یک نقره و 2 برنز جهان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید.

خلاصه بازی پرسپولیس 1 - 1 استقلال آخرین مصاحبه مطبوعاتی وی در حضور صداوسیما است و بهتر است با کارشناسان شیتیل بگیری که همه آن ها را می شناسند صحبت کنند و مجری های دوزاری که به باشگاه بزرگ استقلال بی احترامی می کنند حرف بزنند! جواد نکونام در نشست خبری پس از داربی 102 پایتخت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: امروز تولد ناصرخان حجازی یکی از اسطوره های فوتبال کشور است و خداوند رحمت کند ایشان را.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای تلخ داربی؛ خونریزی، دلقک بازی، دوزاری ها و شیتیلی ها!

دستاوردهای تلخ داربی؛ خونریزی، دلقک بازی، دوزاری ها و شیتیلی ها!