مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:512023-12-10سياسي

معاون سازمان بسیج: ایران در جنگ نابرابر با غرب و متحدانش ایستاده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در اجلاس عمومی سالانه مجمع بسیجیان استان سمنان در سالن هلال احمر شهرستان سمنان با بیان اینکه امروز کشور ایران در یک جنگ نابرابر با غرب و متحدان آنها ایستاده است، اظهار کرد: ایستادگی، مقاومت و پیشرفت امروز تنها راه مبارزه با دشمن است.

وی افزود: طرح های گفته شده در این مراسم باید به کشور تعمیم داده شود و هدف از این مجامع هم جمع آوری نخبگان و اندیشه ورزان برای ارائه طرح و پیشرفت و رفع مشکلات مردمی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خروجی مجامع اندیشه ورزی باید اجرا و کار عملیاتی و رفع مشکلات باشد، افزود: اعضای هیأت اندیشه ورز مردم هستند؛ این یعنی از مردم برای رفع مشکلات مردم در این مجامع استفاده می شود.

معروفی افزود: راهبردهای ملی و استانی باید در مجامع اندیشه ورز شناسایی شود؛ زیرا این تصمیم گیری ها باید به هم پیوسته و فراگیر باشد.

وی با بیان اینکه نیاز است مشکلات طرح ها اولویت بندی و برای رفع آنها با اولویت تصمیم گیری شود، ادامه داد: امروز بحران کشور نیز آب و جمعیت است و طرح های شما باید فراگیر و برای همه کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان بسیج: ایران در جنگ نابرابر با غرب و متحدانش ایستاده است

معاون سازمان بسیج: ایران در جنگ نابرابر با غرب و متحدانش ایستاده است