مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-12سياسي

آغاز رزمایش زمستانی با حضور 588 تیم امدادی در اصفهان


جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فرماندهی انتظامی اصفهان با مشارکت همه جانبه دستگاه ها و 588 تیم امدادی و عموم مردم از امروز تا 20 اسفند ماه رزمایش طرح زمستانه را آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مراسم آغاز بکار رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور استان اصفهان اظهار داشت: امنیت یکی از نیازهای اساسی جامعه بشری و شرط داشتن زندگی سالم اجتماعی است و تحقق امنیت پایدار علاوه بر مشارکت همه آحاد جامعه و همچنین دستگاه های دولتی و غیر دولتی حقیقتاً مرهون پلیسی هوشمند، مقتدر و با کفایت است.

وی دغدغه اصلی فراجا را پاسداری از جان و مال و ناموس مردم عنوان کرد و افزود: تامین امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روانی جامعه از مهم ترین مسؤولیت های فراجا به شمار می آید و به همین منظور انتظامی استان اصفهان با تربیت پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی، توسعه اشراف اطلاعاتی، رصد لحظه ای بر تحرک مجرمان و برخورد قاطع با مخلان نظم وامنیت عمومی توانسته پیام آور امنیت، آرامش و آسایش در جامعه و موجب ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد خود باشد.

هاشمی فر تصریح کرد: معتقدیم یکی از مولفه های مهم در حوزه امنیت روانی و اجتماعی جامعه توجه و اهتمام ویژه به ترافیک و مسئله شُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش زمستانی با حضور 588 تیم امدادی در اصفهان

آغاز رزمایش زمستانی با حضور 588 تیم امدادی در اصفهان