مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-15سياسي

نامه های مردمی سفر رییس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اولویت بندی شدند


مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامه های مردمی سفر رییس جمهور به استان اولویت بندی شدند که اولویت با موارد درمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی اصغر قلی پور در دیدار با دادستان مرکز کهگیلویه وبویراحمد به نامه های سفر رییس جمهور اشاره و اظهار کرد: به همه درخواست ها رسیدگی شده و  پرداخت کمک معیشت و مشکلات درمانی خانواده های نیازمند در اولویت است.

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری های دادستان مرکز استان در حل مشکل صندوق سپرده گذاری قرض الحسنه بهمیی افزود: پیگیری های حوزه قضایی در این ماجرا موجب آرامش مردم شد و متوجه شدند دستگاه قضایی پیگیر احقاق حقوق آنها است.

وی به نشست مدیران بازرسی و حقوقی ادارات با استاندار و مسئولان حوزه های نظارتی استان در روزهای گذشته اشاره و عنوان کرد: بازرسی ادارات گلوگاه فساد را شناسایی و رفع کند و یا موارد مربوط به فساد را به دستگاه های نظارتی اطلاع دهند.

قلی پور خواستار پاسخ گویی دستگاه های اجرایی به مکاتبات حوزه قضایی در اسرع وقت شد و به گزارشی از روند تشکیل هیات بازرسی انتخابات در استان و شهرستان ها پرداخت و گفت: افراد معتمد، بی طرف و عدالت خواه شناسایی و در هیات های بازرسی به کار گرفته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه های مردمی سفر رییس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اولویت بندی شدند

نامه های مردمی سفر رییس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اولویت بندی شدند