مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-13اقتصادي

پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به هسته های فناور نهاوند


رییس آموزشکده فنی و مرکز رشد نهاوند از پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد پایین به هسته های فناور شهرستان خبر داد.

- حمیدرضا حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: از ابتدای ایجاد مرکز رشد در نهاوند تاکنون 60 واحد فناور در این مجموعه پذیرش شده اند و حمایت مالی و معنوی بسیاری نیز از آنها صورت گرفته است.

وی افزود: مرکز رشد نهاوند رسالت خود را با هدف پرورش ایده های اولیه و همچنین ایده های واحدهای R&D کارخانجات با حمایت مالی و معنوی به منظور تجاری سازی محصول شروع کرده است.

رییس آموزشکده فنی و مرکز رشد نهاوند اضافه کرد: سال گذشته با برگزاری ایده پارک کسب و کار فردای من 25 ایده فناورانه شناسایی شد و در این بین 100 میلیون ریال جایزه نقدی به پنج نفر برتر اهدا شد.

وی از پرداخت تسهیلات به هسته های فناور شهرستان خبر داد و گفت: از طریق دو صندوق بنیاد برکت و بنیاد علوی بیش از 7 میلیارد تومان اعطا شد که یک میلیارد و 200 میلیون تومان آن توسط بنیاد برکت به پنج واحد و 6 میلیارد تومان نیز از طریق بنیاد علوی به واحدهای فناور و زنان قالیباف کانون بانوان پرداخت شد.

حیدری با اشاره به افتتاح نخستین فن بازار در نهاوند طی هفته پژوهش گفت: به منظور عرضه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و تشویق واحدهای فناور و خلاق مرکز رشد شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به هسته های فناور نهاوند

پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به هسته های فناور نهاوند