مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-23ورزشي

هنرستان تربیت بدنی جدید در استان اردبیل ایجاد می شود


استاندار اردبیل با بیان اینکه بزرگ ترین مجموعه چمن مصنوعی دانش آموزی کشور در استان با 7 فضای باز ورزشی در کم تر از 5 ماه احداث و به بهره برداری رسید، - ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل با بیان اینکه بزرگ ترین مجموعه چمن مصنوعی دانش آموزی کشور در استان با 7 فضای باز ورزشی در کم تر از 5 ماه احداث و به بهره برداری رسید، گفت: با توجه به وجود استعدادهای قابل توجه ورزشی در استان اردبیل، هنرستان تربیت بدنی جدید در استان ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در آیین آغاز بهره برداری از مجموعه شهید سلیمانی اردبیل به عنوان بزرگ ترین مجموعه چمن مصنوعی دانش آموزی کشور اظهار کرد: مجموعه شهید سلیمانی با 7 فضای باز ورزشی متشکل از انواع زمین فوتبال برای رده های مختلف سنی، والیبال ساحلی و.

طی کم تر از 5 ماه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: ورزش و سلامت جسمی و روحی یک مسئله مهم و اساسی محسوب می شود و در سطح استان اردبیل استعدادهای قابل توجه ورزشی وجود دارد و بر همین اساس، هنرستان تخصصی و جدید تربیت بدنی در اردبیل ایجاد خواهد شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: طی 2 سال اخیر با بهره برداری از پروژه های مختلف، کمبود فضای تربیت بدنی استان اردبیل در حوزه آموزش و پرورش کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان تربیت بدنی جدید در استان اردبیل ایجاد می شود

هنرستان تربیت بدنی جدید در استان اردبیل ایجاد می شود