مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-18اقتصادي

دیاکو، تأثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی 1402


تیم جوان دیاکو، متخصص در صنعت نمایشگرهای led از سال 1390 مشغول به فعالیت هستند و در زمان کوتاهی توانستند با تکیه بر دانش و تخصص خود پروژه های صنعتی زیادی را انجام دادند.

- تیم جوان دیاکو، متخصص در صنعت نمایشگرهای led از سال 1390 مشغول به فعالیت هستند و در زمان کوتاهی توانستند با تکیه بر دانش و تخصص خود پروژه های صنعتی زیادی را انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت دیاکو، تیم دیاکو ال ای دی با تلفیق تکنولوژی، صنعت و بازاریابی توانستند جز یکی از تاثیرگذارترین غرفه ها در نمایشگاه تبلیغات شوند.

آن ها با نشان دادن مهارت و تخصص خود در این حوزه دریچه های جدیدی از تکنولوژی را به بازدیدکنندگان نشان دادند.

تبلیغات دیجیتال روشی پویا و نوآورانه برای کسب وکار است، شما با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال در فضای عمومی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می کنید، برخلاف تبلیغات چاپی (سنتی) که ثابت هستند، تبلیغات دیجیتال محتوا پویا و متحرک دارد و با مخاطبان تعامل برقرار می کند.

نمایشگر سه بعدی هیجان انگیزترین المان در نمایشگاه تبلیغات 1402 بیلبورد 3 بعدی صنعت تبلیغات را به هیجان فرو می برد و شما را وارد فضایی می شوید که در آن تخیل با فناوری روبه رو شده و روی برندها تاثیر فراموش نشدنی می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیاکو، تأثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی 1402

دیاکو، تأثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی 1402