مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-15سياسي

نگاه قومی و قومیتی به مسئله انتخابات خلاف شرع، قانون و اخلاق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع نخبگان و بزرگان قوم لر اندیمشک و شوش اظهار کرد: - نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگاه قومی و قومیتی به مسئله انتخابات خلاف شرع، قانون و اخلاق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع نخبگان و بزرگان قوم لر اندیمشک و شوش اظهار کرد: ارتباط بر پایه ایمان و برادری اسلامی، عمیق و مستحکم است.

وی بیان کرد: ارتباطات بر پایه منافع شخصی و سود و زیان یک رابطه تاجرانه است که شرک محسوب می شود و در نقطه مقابل توحید قرار دارد، این نوع روابط ممکن است سود کوتاه مدت داشته باشد، اما در مجموع زیان بار خواهد بود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در مسئله انتخابات هم به عنوان امری ملی و اسلامی که متعلق به ایران عزیز است همه ما اگر فعالیت ها و ارتباطات خود را بر مدار اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و ایمان و برادری اسلامی قرار دهیم، همه جامعه سود می برد.

کعبی تاکید کرد: نگاه قومی و قومیتی به مسئله انتخابات خلاف شرع و قانون و اخلاق است و برای جامعه زیان بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه قومی و قومیتی به مسئله انتخابات خلاف شرع، قانون و اخلاق است

نگاه قومی و قومیتی به مسئله انتخابات خلاف شرع، قانون و اخلاق است