مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-24بين الملل

جشن روز شکرگزاری در ایستگاه فضایی بین المللی


خدمه ماموریت «اکسپدیشن 70» حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی، روز شکرگزاری را با یک وعده غذایی غیرمعمول در ارتفاع 200 مایلی زمین جشن گرفتند.

- خدمه ماموریت اکسپدیشن 70 حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی، روز شکرگزاری را با یک وعده غذایی غیرمعمول در ارتفاع 200 مایلی زمین جشن گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، هفت فضانورد ماموریت اکسپدیشن 70 روز شکرگزاری را در فضا جشن گرفتند.

این فضانوردان از سه کشور مختلف در ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) روز 23 نوامبر اجازه داشتند استراحت کنند و از جشن شکرگزاری با غذاهایی شامل بوقلمون، اردک، بلدرچین، غذاهای دریایی و ذرت و همچنین تنقلاتی مانند شکلات، کاپوچینو، کیک برنج، دسر سیب و موچی لذت ببرند.

خدمه اکسپدیشن 70 پیش از روز شکرگزاری یک پیام ویدیویی به اشتراک گذاشتند و برای همه مردمی که 370 تا 460 کیلومتر پایین تر از آنها هستند، آرزوی سلامتی کردند.

فرمانده آندریاس موگنسن در ویدئویی که توسط ناسا به اشتراک گذاشته شده است، گفت: ما با هم روز شکرگزاری را در فضا جشن خواهیم گرفت، اما قلب ما با خانواده هایمان در خانه و سایر افراد روی زمین است که روز شکرگزاری را جشن می گیرند.

مایلیم از این فرصت استفاده کنیم و این پیام را در روز شکرگزاری از فضا با شما به اشتراک بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن روز شکرگزاری در ایستگاه فضایی بین المللی

جشن روز شکرگزاری در ایستگاه فضایی بین المللی