مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-03اقتصادي

در هیچ جای دنیا صندوق بازارگردان نداریم


در دهمین نمایشگاه کیش اینوکس میزبان میثم فدایی مدیرعامل سابق فرابورس و مدیرعامل فعلی تامین سرمایه دماوند در غرفه نبض بورس بودیم و گفتگوی جذابی را پیرامون موضوعات مختلف درباره صندوق ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل از  و مشکلات بازار سرمایه با او داشتیم.

این گفتگو را بخوانید و بینید.

  مشکلات امروز بازار سرمایه چیست؟ دو خواسته مهم فعالان بازار سرمایه میثم فدایی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در رابطه با مشکل فعلی بازار سرمایه در کشور بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی که در چند ماهه اخیر در بازار سرمایه شاهد بودیم بیشتر مربوط به تصمیمات کلان اقتصادی بوده است و درواقع، مطالبه ای که فعالان بازار سرمایه از تصمیم گیران کلان اقتصادی دارند به چند مورد تقسیم می شود.

مورد اول این است که یک سری تصمیمات اقتصادی که گرفته می شود شفاف و پیش بینی پذیر باشند.

به طور مثال؛ فرمول یا متد محاسبه نرخ خوراک و گاز که در بودجه های سنواتی یا برنامه هفتم توسعه یا هر جای دیگری که قانونگذاری می شود شفاف باشد یا مثلاً در بحث ترازنامه بانک ها، نرخ تسعیر ارز و این که با چه عددی محاسبه می شود برای فعالان بازار سرمایه کاملاً مشخص باشد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: موضوع دیگری که مطالبه فعالان بازار سرمایه است نحوه اطلاع رسانی و سرعت در آن است و یکی از مفاهیم بازار سرمایه مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هیچ جای دنیا صندوق بازارگردان نداریم

در هیچ جای دنیا صندوق بازارگردان نداریم