مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-25فرهنگي

رفع محرومیت گلستان در گرو تزریق منابع ملی/ به استان هدف گردشگری تبدیل می شویم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان اینکه استان ما از معبر بودن خارج شده است، افزود: گلستان در حال تبدیل شدن به مقصد گردشگری بوده و این امر مستلزم تقویت منابع ملی است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان اینکه استان ما از معبر بودن خارج شده است، افزود: گلستان در حال تبدیل شدن به مقصد گردشگری بوده و این امر مستلزم تقویت منابع ملی است.

محمدجواد ساوری شامگاه جمعه 3 آذرماه 1402 در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقوام ایران زمین که با حضور سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته که از سرکار آمدن دولت دکتر ابراهیم رییسی می گذرد، وعده هایی داده شد که از تاریخ تأسیس استان گلستان بزرگ تر است اما به علت عزم و اراده دولت که بر خدمت استوار بوده یکایک این وعده ها در حال تحقق است.

وی با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان و تأکید بر بهبود هر چه سریع تر وضعیت طبیعت گردی و گردشگری جزیره آشوراده، ادامه داد: موضوعی که تقریباً 24 سال در کشور خاک خورده بود با پیگیری های سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تلاش های مجدانه استاندار در مردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت گلستان در گرو تزریق منابع ملی/ به استان هدف گردشگری تبدیل می شویم

رفع محرومیت گلستان در گرو تزریق منابع ملی/ به استان هدف گردشگری تبدیل می شویم