مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-27ورزشي

قایقران سرعتی کشور در بندرترکمن معرفی شد


دبیرکل انجمن قایق های تندروی کشور از پایان نخستین دوره مسابقات قایق های تندروی قهرمانی کشور در بندر ترکمن و معرفی قایقران سرعتی کشور خبر داد.

- ایسنا/گلستان دبیرکل انجمن قایق های تندروی کشور از پایان نخستین دوره مسابقات قایق های تندروی قهرمانی کشور در بندر ترکمن و معرفی قایقران سرعتی کشور خبر داد.

محمدرضا نصرالله زاده بعدازظهر دوشنبه 6 آذرماه 1402 در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات قایق های تندروی قهرمانی کشور که با رقابت 20 قایقران سرعتی به میزبانی استان گلستان در بندر ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: از میان شرکت کنندگان، قایقرانی که در زمان کوتاه مسیر مشخص شده از اسکله بندر ترکمن تا خلیج گرگان را طی کند، به عنوان قایقران سرعتی کشور معرفی می شود.

وی با بیان اینکه مقرر شده است با همکاری بنادر و دریانوردی، از اسکله بندر ترکمن به عنوان پایلوت برگزاری ورزش های دریایی و ساحلی استفاده شود، ادامه داد: آنچه برای انجمن قایق های تندروی کشور حائز اهمیت بوده، جذب علاقمندان بیشتر است.

دبیرکل انجمن قایق های تندروی کشور با تأکید بر اینکه بندر ترکمن پتانسیل های بسیاری را در راستای توسعه و ترویج این ورزش مهیج دارد، خاطرنشان کرد: آنچه در برگزاری این دوره از مسابقات مشهود است، برنامه ریزی دقیق با حواشی متنوع از قبیل برپایی نمایشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایقران سرعتی کشور در بندرترکمن معرفی شد

قایقران سرعتی کشور در بندرترکمن معرفی شد