مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-05فرهنگي

افتتاح سینمای روباز بنای یادبود سیدجمال در بهار 1403


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری سینمای روباز بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی در بهار سال آینده خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری سینمای روباز بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی در بهار سال آینده خبر داد.

رضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بنای عملیات اجرایی سینمای روباز شهرستان در محل بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و با اتمام نصب سایبان پروژه فوق در بهار سال آینده به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه از محل سفر ریاست جمهوری پنج میلیارد تومان برای مرمت و بازسازی بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی اختصاص داده شد، مطرح کرد: این میزان اعتبار با پیگیری نماینده اسدآباد در مجلس به صورت صددرصد دارای تخصیص بوده و هم اکنون مرمت و بازسازی این بنا در حال اجراست.

قاسمی با بیان اینکه برای مرمت و بازسازی بنای یادبود سیدجمال در محوطه ضلع غربی بنا دو پلاک ملک شخصی خریداری و به بنای یادبود الحاق شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای ادامه تکمیل مرمت و بازسازی بنای یادبود و نیز تجهیز بنا به پنج میلیارد اعتبار دیگر نیازمند هستیم که تأمین این میزان اعتبار در دست پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سینمای روباز بنای یادبود سیدجمال در بهار 1403

افتتاح سینمای روباز بنای یادبود سیدجمال در بهار 1403