مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-27پزشكي

استفاده از دستمال مرطوب فاقد مواد آنتی باکتریال برای نوزادان مانعی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پریسا محققی، دبیر اجرایی نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران که از 24 الی 26 آبان 1402 در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی با حضور پزشکان و پرستاران نوزادان برگزار شد، - دبیر اجرایی نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران اظهار کرد که استفاده از دستمال مرطوب های فاقد مواد آنتی باکتریال، الکل، پارابن، صابون برای مراقبت از پوست نوزادان مانعی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پریسا محققی، دبیر اجرایی نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران که از 24 الی 26 آبان 1402 در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی با حضور پزشکان و پرستاران نوزادان برگزار شد، هدف از برگزاری این کنگره را ایجاد دسترسی به اطلاعات جدید و بهبود عملکرد و دانش متخصصان این حوزه از طریق ارائه تازه های علم نوزادان در زمینه های مراقبت، پیشگیری، بهبهود سلامت و درمان بیماری های نوزادان عنوان کرد.

وی افزود: ارائه های علمی در کنار برگزاری کارگاه های آموزشی، و ارتباط با صنعت یکی از مواردی است که کنگره سلامت نوزادان را برای فعالان این حوزه به مرجع دانشی تبدیل کرده است.

دکتر پریسا محققی، فوق تخصص نوزادان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، در پاسخ به نگرانی برخی از پزشکان و پرستاران در رابطه با استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از دستمال مرطوب فاقد مواد آنتی باکتریال برای نوزادان مانعی ندارد

استفاده از دستمال مرطوب فاقد مواد آنتی باکتریال برای نوزادان مانعی ندارد