مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 05:002023-11-25حوادث

تهران رکورددار بیشترین مرگ و مسمومیت با منوکسیدکربن در منازل مسکونی


بنابرنظر کارشناسان علت 97 درصد گازگرفتگی هاو مسمومیت ها در منازل مسکونی نقص در آبگرمکن و بخاری بوده است و با رعایت نکات ایمنی و همچنین استفاده از تکنسین های حرفه ای برای نصب می توان از این حوادث جلوگیری کرد.

- بنابرنظر کارشناسان علت 97 درصد گازگرفتگی هاو مسمومیت ها در منازل مسکونی نقص در آبگرمکن و بخاری بوده است و با رعایت نکات ایمنی و همچنین استفاده از تکنسین های حرفه ای برای نصب می توان از این حوادث جلوگیری کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور علت اکثر گازگرفتگی ها را نقص در سیستم بخاری یا آبگرمکن اعلام کرد و گفت به راحتی می توان با رعایت اصول و هشدارهای ایمنی و کمک گرفتن از یک فرد ماهر در نصب لوازم گازسوز از وقوع گاز گرفتگی جلوگیری کرد.

دکتر جعفر میعادفر در گفت وگو با ایسنا، درباره آمار ماموریت های اورژانس برای امدادرسانی به حوادث گازگرفتگی گفت: آمار ماموریت های اورژانس کشور در مهر و آبان سال جاری حاکی از آن است که در این مدت 824 نفر بر اثر استنشاق گازسمی مونوکسید کربن مسموم شده اند.

از این تعداد 613 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از کاهش پنج درصدی حکایت دارد.

همچنین 167 نفر از مسموم شدگان نیز در محل درمان شدند که در این بخش هم نسبت به مهر و آبان سال قبل با کاهشی 40 درصدی مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران رکورددار بیشترین مرگ و مسمومیت با منوکسیدکربن در منازل مسکونی

تهران رکورددار بیشترین مرگ و مسمومیت با منوکسیدکربن در منازل مسکونی