مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-09سياسي

رسانه هایی که دوست دارند 17هزار میلیارد در شهرداری گم شود


علی رغم توضیحات چندباره رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران درباره سوءبرداشت از صحبت هایش، روزنامه های اصلاح طلب کماکان مدعی گم شدن 17هزار میلیارد تومان در شهرداری تهران هستند؛ - گروه شهری خبرگزاری فارس: در روزهای گذشته روزنامه های اصلاح طلب با اینکه رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران چندین بار عنوان کرد بدفهمی یک موضوع کارشناسی یا شیطنت رسانه ای صورت گرفته اما آن ها به صورت هماهنگ مدعی گم شدن 17هزار میلیارد تومان یعنی چیزی درحدود 3 برابر هزینه ساخت متروی تهران – پرند یا خرید 2500 دستگاه اتوبوس صفر شدند.

احمدصادقی می گوید در شورا عنوان کردم بر اساس گزارشات، 40 هزار میلیارد تومان در مهرماه درآمد کسب شده اما20 هزار میلیارد تومان در سامانه شفافیت به ثبت رسیده و شهرداری باید گزارش هزینه مابقی آن را در سامانه ثبت کند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری البته این تفاوت اعداد در میزان ثبت در سامانه را ناشی از پرداخت علی الحساب در پروژه های عمرانی و خرید ماشین آلات و تجهیزات اعلام کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران با بیان اینکه گم شدن حسابی در کار نیست می گوید شهرداری مقداری اعتبار را به پیمانکار و به پروژه ها می دهد و تا این مبلغ برگردد و در حسابرسی قرار گیرد، مدت ها، حتی بیش از یک سال طول می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه هایی که دوست دارند 17هزار میلیارد در شهرداری گم شود

رسانه هایی که دوست دارند 17هزار میلیارد در شهرداری گم شود