مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-10پزشكي

بیش از 40 درصد استادان علوم پزشکی شهید بهشتی از زنان هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: 60 درصد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دختر و بیش از 40 درصد از اعضای هیأت علمی را زنان شکل داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم تقدیر از مدال آوران سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت اظهار کرد: کسب برترین نتایج در المپیادهای ورزشی از سوی زنان دانشگاه نشان از فرهنگ تعهد به ورزش و  تندرستی دارد که در المپیاد، بن مایه رقابت نیز به آن اضافه شده است.

وی با بیان اینکه کسب مدال های رنگارنگ در این دوره از رقابت های ورزشی حاکی از آمادگی و اعتماد به نفس جسمی و روانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است افزود: این مهم مایه ی افتخار مجموعه بزرگ دانشگاه است، امیدوارم با برنامه ریزی منظم تر در تمامی رقابت های ورزشی این موفقیت ها استمرار داشته باشد.

رییس دانشگاه با اشاره به اینکه بخش عمده ای از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را بانوان تشکیل می دهند، اضافه کرد: حدود 11 هزار نفر از شاغلین در عرصه های مختلف کارمندی، هیأت علمی و دانشجویی را زنان تشکیل می دهند.

این ترکیب الگو که 60 درصد را دانشجویان دختر و بیش از 40 درصد از اعضای هیأت علمی را زنان شکل داده اند ضرورت اجرای برنامه های راهبردی و ترویجی در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 درصد استادان علوم پزشکی شهید بهشتی از زنان هستند

بیش از 40 درصد استادان علوم پزشکی شهید بهشتی از زنان هستند