مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-07سياسي

استاندار ایلام: کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست


دارو جز الزامات اولیه در هر بیمارستان است و کبود آن در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از ایلام حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر پنج شنبه 16 آذرماه در جریان بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام، گفت: دارو جزو الزامات اولیه هر  بیمارستان است و تامین آن بسیار ضرورت دارد.

وی با بیان این که کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قایل پذیرش نیست، افزود: اهلیت و منابع مالی معیار انتخاب پیمانکار حوزه ی دارو باشد، چرا که پیمانکاری که منابع مالی نداشته و فاقد تخصص کافی در این حوزه باشد، نمی تواند در تامین دارو به موقع نیاز موفق باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر خدمات همه جانبه به بیماران و تسریع در روند زمانی پذیرش بیماران، ادامه داد: روند زمانی پذیرش بیماران باید کاهش یابد و فعالیت واحد ام آر ای باید شبانه روزی باشد.

وی در جریان این بازدید در دیدار دکتر صلاح الدین دلشاد مدیرعامل و رییس هییت مدیره ی موسسه ی محکم، گفت:  اقدامات این موسسه و پزشکان این مجموعه در درمان بیماران به ویژه بیماران مادرزادی، قابل تقدیر و ستودنی است.

بر اساس همین گزارش استاندار ایلام در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید از واحد های اتاق عمل، اورژانس، ام آر آی و دیگر بخش ها بازدید کرد و ضمن گفتگو با بیماران و پزشکان، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست

استاندار ایلام: کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست