مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-29سياسي

راهپیمایی«جمعه خشم» در ایلام برگزار میشود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام: تظاهرات مردم ایلام در حمایت از مردم مظلوم غزه با عنوان جمعه خشم برگزار می شود - حجت الاسلام علی چراغی پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام صبح چهارشنبه 8آذر ماه در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: تظاهرات مردم استان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با عنوان  جمعه خشم برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تداوم نسل کشی رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و ضرورت استمرار ابراز انزجار و خشم ملت ها از این اقدامات ددمنشانه در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری این مراسم بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه این هفته ( 10 آذر ماه ) همگام و همصدا با سراسر کشور در نقاط مختلف استان نیز برگزار میشود.

  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: تظاهرات مردم مرکز استان جمعه هفته جاری در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار خواهد شد.

  حجت السلام چراغی پور ادامه داد:ضمن تقدیر از حضور همیشگی امت بیدار و همیشه در صحنه استان در صحنه های دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه عرصه حمایت از مظلومان جهان ، از اقشار مختلف مردم استان جهت شرکت گسترده در این تظاهرات دعوت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی«جمعه خشم» در ایلام برگزار میشود

راهپیمایی«جمعه خشم» در ایلام برگزار میشود