مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-14اقتصادي

توزیع یک هزار و 760 قلم لوازم خانگی بین مددجویان


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 760 قلم لوازم خانگی ضروری و مورد نیاز خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسین نژاد صبح امروز در حاشیه رزمایش بزرگ توزیع لوازم خانگی در بین خانواده های تحت حمایت که در سالن ورزشی الغدیر کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: برای تهیه و توزیع این اقلام 11 میلیارد تومان منابع اختصاص یافته تا بخشی از لوازم ضروری و اولویت دار این خانواده ها تامین شود.

وی افزود: در قالب رزمایش بزرگ توزیع لوازم خانگی، 990 قلم شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون تهیه و توزیع شد تا خانواده های نیازمند از این امکانات استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: برای تامین اعتبار مورد نیاز خرید این لوازم خانگی بالغ بر 6 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده که قسمتی از این اعتبارات از طریق استانداری اردبیل در قالب حوادث غیرمترقبه تامین شده است.

حسین نژاد گفت: به دنبال جاری شدن سیل در مناطق شمالی استان در بهار امسال، منابع مورد نیاز با هدف جبران بخشی از خسارت وارده در قالب تهیه و تامین لوازم خانگی انجام شد که در این راستا از همراهی خیران نیز قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار و 760 قلم لوازم خانگی بین مددجویان

توزیع یک هزار و 760 قلم لوازم خانگی بین مددجویان