مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-13سياسي

خودداری هانتر بایدن از شهادت غیرعلنی درباره پدرش


پسر رییس جمهوری آمریکا در محل ساختمان کنگره حاضر شد، اما از شهادت غیرعلنی در پرونده استیضاح پدرش خودداری کرد و گفت که تنها در جلسه ای علنی حاضر به گفت وگو در این باره خواهد شد.

- پسر رییس جمهوری آمریکا در محل ساختمان کنگره حاضر شد، اما از شهادت غیرعلنی در پرونده استیضاح پدرش خودداری کرد و گفت که تنها در جلسه ای علنی حاضر به گفت وگو در این باره خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هانتر بایدن پسر رییس جمهور آمریکا که به درخواست کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا برای شهادت در پرونده استیضاح پدر خود به کنگره آمریکا رفته بود، از ورود به ساختمان کنگره و پاسخ دادن به پرسش های نمایندگان اجتناب کرد و گفت تنها در انظار عمومی حاضر به سخن گفتن خواهد شد.

هانتر امروز (چهارشنبه) در مقابل ساختمان کنگره ایالات متحده حاضر شد، اما وارد این ساختمان نشد.

این در حالی است که وکلای او پیش تر اعلام کرده بودند هانتر بایدن با احضاریه کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا موافقت کرده و پذیرفته است تا در روند تحقیقات این کمیته درباره فعالیت های اقتصادی خانواده بایدن و تلاش برای استیضاح رییس جمهوری آمریکا، شهادت دهد.

با این وجود، وکلای هانتر بایدن از قبل تاکید کرده بودند که او تنها در صورتی حاضر به شهادت خواهد شد، که جلسه استماع به صورت علنی برگزار شود، زیرا او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری هانتر بایدن از شهادت غیرعلنی درباره پدرش

خودداری هانتر بایدن از شهادت غیرعلنی درباره پدرش