مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-11سياسي

وزیر نیرو: آمریکا صحنه گردان جنایت علیه مردم غزه است


ندای دادخواهی مردم غزه نه فقط از کشورهای اسلامی بلکه از کل دنیا به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اختتامیه نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و قطر بعد از ظهر امروز با حضور روسای این کمیسیون از سوی دو کشور برگزار شد.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر با اشاره به جنایات صهیونیست ها در قطر بیان کرد:  در حالی کمیسیون مشترک را برگزار می کنیم که شاهد تجاوز و جنایات رژیم صهیونیستی به فلسطین و غزه هستیم .

وی ضمن محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه افزود: رژیم صهیونیستی قصد دارد، حق مردم غزه را با موشک و خمپاره سلب کند، اما امروز ندای دادخواهی مردم غزه نه فقط از کشورهای اسلامی بلکه از کل دنیا به گوش می رسد.

وزیر نیروی گفت: شاهد یک خیزش بین المللی علیه اسراییل هستیم، به طوری که در 50 روز گذشته فقط در آمریکا 2600 تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی برگزار شده و همچنین هزاران تظاهرات را در اقصی نقاط دنیا شاهد هستیم که بی سابقه است.

محرابیان در تشریح نقش آمریکا در جنایت علیه مردم غزه گفت: محموله های نظامی ارسال شده توسط دولتمردان آمریکایی برای کشتار مردم غزه از 10 هزار تن گذشته و 200 هواپیمای حاوی سلاح به تل آویو ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: آمریکا صحنه گردان جنایت علیه مردم غزه است

وزیر نیرو: آمریکا صحنه گردان جنایت علیه مردم غزه است