مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-18سياسي

برخی مدیران اجرایی و سیاست گذاری به پژوهش، پیش از برنامه ریزی و اجرا اعتقادی ندارند


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برخی مدیران اجرایی و سیاست گذاری به پژوهش پیش از برنامه ریزی و اجرا اعتقادی ندارند، گفت: - رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برخی مدیران اجرایی و سیاست گذاری به پژوهش پیش از برنامه ریزی و اجرا اعتقادی ندارند، گفت: همچنین متولیان امر پژوهش در کشور نیز نتوانسته اند به رسالت خود به صورت کامل و دقیق عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین جشنواره ملی پژوهشگران برتر فاوا با معرفی پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و همچنین حوزه فاوا در پژوهشگاه ارتباطات وفناوری اطلاعات با حضور معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

سید محمد رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم در ابتدا بیا بیان اینکه در بخش ICT در کشور با دو چالش عمده مواجه هستیم، گفت: نخست این که برخی از مدیران اجرایی و سیاست گذاری کشور اعتقادی به پژوهش و بررسی دقیق، پیش از برنامه ریزی و اجرا ندارند؛ دلیل آن هم محدودیت های زمانی موجود در اجرای طرح ها و یا تجربیات ناموفق آن ها از فعالیت های پژوهش های گذشته و ضعف های موجود در نتایج آن هاست.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه متولیان امر پژوهش در کشور که عمدتاً دانشگاه ها و پژوهشگاه ها هستند نیز نتوانسته اند به رسالت خود به صورت کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران اجرایی و سیاست گذاری به پژوهش، پیش از برنامه ریزی و اجرا اعتقادی ندارند

برخی مدیران اجرایی و سیاست گذاری به پژوهش، پیش از برنامه ریزی و اجرا اعتقادی ندارند