مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-14اقتصادي

تنظیم لایحه بودجه 1403 در راستای تقویت معیشت مردم


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: دولت برنامه های موثری را در راستای حمایت از معیشت و بهبود سطح رفاه مردم پیش بینی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مجید دهقانی زاده با بیان این که بودجه سال آینده، انقباضی تر از سال های گذشته است، اظهار کرد: دولت در نظر دارد با پرهیز از استقراض از بانک ها و انتشار گسترده اوراق، رشد نقدینگی را در جامعه کاهش دهد تا منجر به مهار تورم شود.

  وی با اشاره به نگاه واقع بینانه لایحه بودجه 1403 و دوری از سیاست های تورم زا افزود: دولت در این لایحه در راستای حمایت از معیشت و بهبود سطح رفاه مردم با انواع روش های غیر تورمی، برنامه ها و اقدامات موثری را پیش بینی کرده است.

  دهقانی زاده با تاکید بر این که دولت مخالف فشار مالیاتی بر تمام مردم و تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار های شفاف است، افزایش حدود 50 درصدی درآمد های مالیاتی در بودجه 1403 را از برنامه های دولت در راستای مبارزه با فرار مالیاتی و شناسایی مالیات دهنده های جدید عنوان کرد.

  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: این مهم ضمن کنترل کسری تراز عملیاتی بودجه موجب می شود تا دولت بخش بیشتری از درآمد ناشی از صادرات نفت و فروش اوراق را به طرح های عمرانی اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم لایحه بودجه 1403 در راستای تقویت معیشت مردم

تنظیم لایحه بودجه 1403 در راستای تقویت معیشت مردم