مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 21:552023-11-25اقتصادي

هشدار راه و شهرسازی لرستان به مدیران برای ساخت مسکن در اراضی دولتی


مدیر کل راه و شهرسازی لرستان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی که طی سه ماه اراضی که واگذار شده را زیر بار ساخت مسکن نبرند، اراضی را در قالب ماده 12 باید برگردانند.

- ایسنا/لرستان مدیر کل راه و شهرسازی لرستان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی که طی سه ماه اراضی که واگذار شده را زیر بار ساخت مسکن نبرند، اراضی را در قالب ماده 12 باید برگردانند.

بهزاد شاکرمی چهارم آذر ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه آبشار نهضت ملی مسکن خرم آباد، اظهار کرد: آماده سازی این پروژه با 1863 واحد در مساحت 40 هکتار انجام و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

وی بیان کرد: 112 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 3200 هکتار برای بلند مدت و 48 هزار واحد در مساحت 1500 هکتاری کوتاه مدت برای استان تعریف شده، این تعداد علاوه بر 10 هزار واحد جوانی جمعیت است.

شاکرمی با بیان اینکه ما در نهضت ملی مسکن با کمبود شدید زمین مواجه هستیم، گفت: در حال حاضر 310 هکتار زمین برای 14 هزار و 800 واحد در حال ساخت است، همچنین 828 هکتار در شورای برنامه ریزی و کارگروه زیر بنایی هم مصوب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: مکاتبات و رایزنی هایی با منابع طبیعی و مالکان برای تأمین زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن داشته ایم، اما چندان موفقیت آمیز نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار راه و شهرسازی لرستان به مدیران برای ساخت مسکن در اراضی دولتی

هشدار راه و شهرسازی لرستان به مدیران برای ساخت مسکن در اراضی دولتی