مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-03سياسي

از فاقد سند بودن 90درصد املاک محله «خاک سفید» تا بازگشت معتادان بعد از جمع آوری


عضو شورای شهر تهران در ادامه محله گردی های خود به بررسی معضلات محله گلشن یا همان خاک سفید پرداخت و گفت: در بودجه سال آینده بایستی برای محلاتی همچون هرندی و خاک سفید اعتبار مناسبی در نظر گرفته شود.

- از فاقد سند بودن 90درصد املاک محله خاک سفید تا بازگشت معتادان بعد از جمع آوری عضو شورای شهر تهران در ادامه محله گردی های خود به بررسی معضلات محله گلشن یا همان خاک سفید پرداخت و گفت: در بودجه سال آینده بایستی برای محلاتی همچون هرندی و خاک سفید اعتبار مناسبی در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از مشکلات محله، وجود معتادان متجاهر است و با وجود اینکه در سال جاری، 4000 معتاد متجاهر از این محله توسط شهرداری جمع آوری شدند؛ اما بخش قابل توجهی از آنها مجدداً بازگشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی با ارائه گزارشی از محله گردی خود از محله گلشن در منطقه چهار شهر تهران با بیان اینکه منطقه چهار با 9 ناحیه و نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت بزرگترین منطقه تهران است و محله گلشن یا خاک سفید نیز 72 هزار نفر جمعیت دارد، گفت: حدود 90 درصد املاک در این محله فاقد سند است و شرکت توسعه لویزان، بنیاد 15 خرداد، ستاد اجرایی، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفین از جمله مالکین این ناحیه هستند که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی شده و امیدواریم با اجرا شدن قانون واگذاری سند به املاک، مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فاقد سند بودن 90درصد املاک محله «خاک سفید» تا بازگشت معتادان بعد از جمع آوری

از فاقد سند بودن 90درصد املاک محله «خاک سفید» تا بازگشت معتادان بعد از جمع آوری