مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-11سياسي

محمدیاری: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تعیین تکلیف شود


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: به دلیل سخت گیری های غیرمنطقی و غیرمنصفانه، حدود هزار معلم آماده به خدمت با چالش مواجه شده اند.

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: به دلیل سخت گیری های غیرمنطقی و غیرمنصفانه، حدود هزار معلم آماده به خدمت با چالش مواجه شده اند.

دلسوزان نظام تدبیری اتخاذ کنند تا شاهد رفتارهای غیرکارشناسی در حوزه گزینش و احراز صلاحیت نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با تاکید بر اینکه طبق توصیه های مقام معظم رهبری، معیشت مردم اولویت اول ما است، گفت: لازم است هر چه سریعتر موضوع طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه مجلس اهتمام ویژه ای برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری دارد، گفت: معیشت بخش اعظمی از نیازمندان جامعه به خصوص تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد مغفول مانده است.

این نماینده مجلس با بیام اینکه معیشت به معنای ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد به کار است، افزود: در بحث گزینش و جذب معلمان جوان دچار آفتی در صلاحیت ها شده ایم و مقتضیات زمان و مکان لحاظ نمی شود؛ لذا از ظرفیت نیروهای جوان دهه 70 و 80 با اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تعیین تکلیف شود

محمدیاری: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تعیین تکلیف شود