مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:062023-11-27سياسي

دلیل عدم اجرای مصوبات شوراهای فرهنگ عمومی به روایت خسروپناه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام خسرو پناه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت دهه اول فاطمیه و محکومیت جنایت اسراییل در غزه گفت: هدف از حملات رژیم صهیونیستی این بود که غزه را تصرف کند، اسرای خود را آزاد و حماس را از بین ببرند اما این خواسته آنها محقق نشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هدف از سفرهای استان را بررسی خواسته ها و مشکلات استان ها دانست و افزود:  تصویب سیاست و ابلاغ آن کار سختی نیست بلکه اجرای میدانی سیاست های حوزه فرهنگی حائز اهمیت است که مدیران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با همه مشکلات در بخش های مختلف علم و فرهنگ در حال انجام وظیفه هستند.

وی با بیان اینکه این استان قبل از انقلاب هیچ گونه امکاناتی نداشت، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و همت جهادگران استان دانشگاه های متعددی در سطح استان شکل گرفته است که نشان از توان بالای مسوولان است و دارا بودن برخی از عالمان بزرگ و دانشمندان بین المللی در حوزه پزشکی که سرآمد هستند.

این مسوول افزود: رهبری از شورای عالی انقلاب فرهنگی غیر از تصویب اسناد که مهم است انتظار دیگری دارند اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاهی شود که تا 30 درصد توانستیم به سمت قرارگاهی پیش برویم و به مانند سابق اداری نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عدم اجرای مصوبات شوراهای فرهنگ عمومی به روایت خسروپناه

دلیل عدم اجرای مصوبات شوراهای فرهنگ عمومی به روایت خسروپناه