مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:212023-12-01ورزشي

نمایندگان مجلس مصالح انقلاب و کشور را بر خواسته های جناح خود ترجیح دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: روز یکشنبه 12 آذر روز جهانی معلولین را گرامی می داریم و صبر و تحمل معلولان محترم شهرستان دماوند را می ستاییم و به آنها به خاطر امیدواری به زندگی آفرین می گوییم.

وی افزود: معلولان نیاز به آموزش، بهداشت، امکانات معیشتی، اشتغال و مشارکت در فعالیت های اجتماعی - فرهنگی - اقتصادی دارند؛ معلولان عزیز از نظر رفاهی نیاز مساعدت دارند، آنان نیاز به امکانات مناسب ورزشی دارند؛ مناسب سازی معابر و ادارات برای تردد معلولان وظیفه شهرداری ها و دهیاری ها است که در بودجه سالانه خود باید به آن توجه کنند.

امام جمعه دماوند گفت: معلولان بزرگوار ما باید مورد احترام قرار گیرند نه ترحم، فرهنگ یاری رساندن به معلولان باید عمومی و فراگیر شود؛ بر اساس قانون، دولت موظف است سه درصد از اشتغال را به معلولان اختصاص دهد، اما متاسفانه به این قانون به درستی عمل نشده است.

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: در شهرستان دماوند 1700 نفر معلول وجود دارد که با احتساب خانواده حداقل سه نفره، 5000 نفر درگیر این موضوع هستند و شهرداری ها باید خودروی مخصوص معلولان را خریداری و راه اندازی کنند تا در موقع نیاز با تماس تلفنی این عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس مصالح انقلاب و کشور را بر خواسته های جناح خود ترجیح دهند

نمایندگان مجلس مصالح انقلاب و کشور را بر خواسته های جناح خود ترجیح دهند