مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-23سياسي

احراز شهادت محیط بانان بر اساس قانون صورت می گیرد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: احراز شهادت محیط بانان، موضوعی است که بر اساس قانون باید انجام شود و این به این معناست که فرد باید در مقابل حمله دیگران به شهادت برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز در حاشیه اولین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست کشور که در استان خوزستان و در تالار امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار کرد: احراز شهادت محیط بانان، موضوعی است که بر اساس قانون باید انجام شود و این به این معناست که فرد باید در مقابل حمله دیگران به شهادت برسد.

وی افزود: در برخی موارد، جان باختن یا مصدوم شدن محیط بانان به این شکل رخ نمی دهد و در هنگام تعقیب و گریز فرد، او دچار صدمات می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر پرونده های مرتبط با حوزه محیط زیست وجود ندارد و از بین 120 شهید که شهادت آن ها تأیید شده است، که 10 نفر از آن ها مربوط به دوران دفاع مقدس هستند، تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: در حال حاضر با همکاران در سازمان محیط زیست کشور و سایر دستگاه ها که نیروهای داوطلب داریم، در حال تنظیم لایحه ای به نام ایثارگر اجتماعی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز شهادت محیط بانان بر اساس قانون صورت می گیرد

احراز شهادت محیط بانان بر اساس قانون صورت می گیرد