مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-09اقتصادي

پیشرفت 23 درصدی کاهش مشعل سوزی


مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پروژه کاهش مشعل سوزی در 12 پالایشگاه پارس جنوبی تاکنون 23 درصد پیشرفت داشته و انتطار داریم با تکمیل این پروژه در پایان مرداد 1403 به کاهش 850 میلیونی در سال نسبت به سال 1400برسیم.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پروژه کاهش مشعل سوزی در 12 پالایشگاه پارس جنوبی تاکنون 23 درصد پیشرفت داشته و انتطار داریم با تکمیل این پروژه در پایان مرداد 1403 به کاهش 850 میلیونی در سال نسبت به سال 1400برسیم.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با معاون حقوقی رییس جمهور و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، به پروژه کاهش مشعل سوزی اشاره و بیان کرد: با دستورات مقام محترم ریاست جمهوری و مقام عالی وزارت نفت، طبق مصوباتی که به مجتمع گاز پارس جنوبی ابلاغ شده در سه فاز شامل خرید و اجرا و مزایده گازهای مشعل ورود کرده ایم و امید داریم در سایه تلاش و کارجهادی پروژه کاهش مشعل سوزی در پالایشگاه های پارس جنوبی به سرانجام برسد.

وی در این باره تصریح کرد: خوشبختانه همسو با پروژه کاهش مشعل سوزی در حوزه خرید، اجرا و مزایده اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال حاضر حوزه خرید و اجرا همگام با هم پیشرفت های خوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 23 درصدی کاهش مشعل سوزی

پیشرفت 23 درصدی کاهش مشعل سوزی