مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-19اجتماعي

برخورد با 1.7 میلیون وسیله نقلیه پلاک مخدوش در کشور/ شناسایی هوشمند پلاک های مخدوش


معاون عملیات ترافیک پلیس راهور از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه دارای پلاک مخدوش در سراسر کشور خبر داد و گفت که از زمان اجرای این طرح تاکنون یک میلیون و 700 هزار وسیله نقلیه به دلیل مخدوشی پلاک اعمال قانون شده اند.

- معاون عملیات ترافیک پلیس راهور از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه دارای پلاک مخدوش در سراسر کشور خبر داد و گفت که از زمان اجرای این طرح تاکنون یک میلیون و 700 هزار وسیله نقلیه به دلیل مخدوشی پلاک اعمال قانون شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدباقر سلیمی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت شناسایی و خوانایی پلاک وسایل نقلیه گفت: پلاک از ارکان اصلی هویت و عامل شناسایی وسایل نقلیه است و هرگونه تغییر در ارقام، رنگ ، ابعاد، حروف و پوشاندن پلاک طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی جرم محسوب است.

وی افزود : این نوع جرم توسط دوربین های ترافیکی در معابر درون و برون شهری و همچنین کلیه کارکنان انتظامی کشور شناسایی و برخورد قانونی شده و همچنین مجرمین به مراجع قضایی معرفی می شوند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش گفت : در 9 ماهه 1402 حدود یک میلیون و 700 هزار وسایل نقلیه پلاک مخدوش در سراسر کشور توسط پلیس اعمال قانون شدند و حدود 7000 وسیله نقلیه اعم از خودرو یا موتورسیکلت که اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 1.7 میلیون وسیله نقلیه پلاک مخدوش در کشور/ شناسایی هوشمند پلاک های مخدوش

برخورد با 1.7 میلیون وسیله نقلیه پلاک مخدوش در کشور/ شناسایی هوشمند پلاک های مخدوش