مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-08سياسي

مشکلات شهری ارومیه سرو سامان یابد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به چالشهای پیشروی شهر ارومیه ادامه داد: مسئله اتمام پروژه های نیمه تمام ارومیه، کنترل ترافیک و اتمام کمربند دوم ارومیه باید در اسرع وقت سرو سامان گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به چالشهای پیشروی شهر ارومیه ادامه داد: مسئله اتمام پروژه های نیمه تمام ارومیه، کنترل ترافیک و اتمام کمربند دوم ارومیه باید در اسرع وقت سرو سامان گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 17 آذر در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، افزود: مدیریت شهری نقاط و ساعات پرترافیک ارومیه را احصاء و با اقدامات اساسی این مسئله را به شکل صحیح مدیریت کنند چرا که این مسئله به شدت مردم را با مشکل مواجه کرده هرچند یک طرف قضیه ترافیک نیز به مردم و فرهنگ رانندگی برمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: ورودی های شهر و انباشت زباله ها در این ورودی ها چهره زشتی بجا گذاشته که باید مدیریت شهری در جهت حل آنها ورود کنند.

وی با اشاره به مشکلات فضای مجازی افزود: مسئولین قضایی استان فضای مجازی را کنترل کنند و جلوی افترا و توهین ها را در این فضا بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهری ارومیه سرو سامان یابد

مشکلات شهری ارومیه سرو سامان یابد