مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-14پزشكي

کلنگ زنی واحد فناوری دارویی دانشکده داروسازی ساری


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درآیین کلنگ زنی واحد فناوری دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: - حمایت های لازم در زمینه تکمیل و تجهیز پروژه فناوری و دارویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت پیشبرد اهداف پژوهشی به عمل خواهد آمد.

دکتر یونس پناهی امروز در حاشیه کلنگ زنی واحد فناوری دارویی دانشکده داروسازی ساری در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران جزو 5 دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور در حوزه پژوهش و فناوری پزشکی است، و در این حوزه نیز به رشد 37 درصدی دست یافت.

وی با بیان اینکه واحد فناوری استان مازندران دارای ظرفیت های توانمندی است که می تواند کارهای بزرگ و شایسته ای را انجام دهد، افزود: 80 میلیارد ریال اعتبار اولیه از محل اعتبارات وزارت بهداشت برای احداث این پروژه اختصاص داده شد.

پناهی اضافه کرد: حمایت های لازم در زمینه تکمیل و تجهیز پروژه فناوری و دارویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت پیشبرد اهداف پژوهشی به عمل خواهد آمد.

دکتر فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم از حمایت های وزارت بهداشت و معاون وزیر قدردانی کرد و گفت: یکی از ویژگی هایی افرادی که در رشته دارو سازی فعالیت تحقیقاتی می کنند آن است که پژوهش آنها متکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی واحد فناوری دارویی دانشکده داروسازی ساری

کلنگ زنی واحد فناوری دارویی دانشکده داروسازی ساری