مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-10سياسي

برگزاری دومین نمایشگاە منطقەای هنرهای تجسمی ایثار بە میزبانی استان کردستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از برگزاری دومین نمایشگاە منطقەای هنرهای تجسمی ایثار بە میزبانی استان کردستان و با حضور پنج استان کشور خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از برگزاری دومین نمایشگاە منطقەای هنرهای تجسمی ایثار بە میزبانی استان کردستان و با حضور پنج استان کشور خبر داد.

علیرضا شهسواری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این نمایشگاە با هدف بسط، تعمیق، و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، تبیین نقش محور هنر مقاومت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تشویق و ترغیب و حمایت از آفرینشگران هنرهای تجسمی با موضوع ایثار و شهادت و اتفاق و همدلی اجتماعی ، کشف و حمایت از استعدادهای جوان، گسترش زمینەهای فکری و فرهنگی در جهت تولید آثار فاخر و ارزشمند هنری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این نمایشگاە با موضوعات مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران ، شهدا و ایثار ، عفاف، حجاب و سبک زندگی در مکتب ام الشهداء ، بانوان عاشورایی ، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین ، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم ، فرهنگ فاطمی و رسالت امروز و ایثار در دوران معاصر و سبک زندگی ایثارگرانە در دو بخش دانش آموزی و بزرگسال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین نمایشگاە منطقەای هنرهای تجسمی ایثار بە میزبانی استان کردستان

برگزاری دومین نمایشگاە منطقەای هنرهای تجسمی ایثار بە میزبانی استان کردستان