مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 23:212023-12-12سياسي

هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا گسترش یافته است


امروز هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا شکل گرفته و جبهه مقاومت اکنون قوی تر از هر زمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره شهدای شهرستان تاکستان که عصر امروز در سالن 15 خرداد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران، ولی نعمت و دلیل مشروعیت نظام هستند و بر همین اساس امام راحل نیز خود را خادم مردم می دانست.

وی افزود: مردم صاحبان انقلاب و نظام هستند و طی 44 سال گذشته و در سخت ترین شرایط، مردم پای انقلاب اسلامی و آرمان های آن ایستاده اند و به همین منظور مسوولان در هر مقام و لباسی خدمتگزار ملت هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: امام خمینی(ره) با قیام تاریخی خود به نظام سلطه و طاغوت پشت کرد و با همراهی مردم و پیوند ناگسستنی امام امت به پیروزی جبهه حق بر باطل کمک کرد.

سردار نوعی اقدم، ظهور انقلاب اسلامی را در شرایط دوقطبی نظام شرق و غرب یادآور شد و تصریح کرد: در نیم قرن اخیر ضلع سوم قدرت با محوریت جمهوری اسلامی ایران در دنیا شکل گرفته در حالی که نظام مرسوم شرق و غرب تاب تحمل چنین قدرتی را نداشته و همواره در فکر ضربه زدن به این نظام نوپا بوده اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در 44 سال گذشته بدون وابستگی به شرق و غرب روی پای خود ایستاد، گفت: آمریکایی ها در این مدت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا گسترش یافته است

هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا گسترش یافته است