مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-13بين الملل

وزیر خارجه عربستان: روابط دو کشور در مسیر درست قرار دارد


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس مجمع جهانی پناهندگان به ژنو سفر کرده است، با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی دیدار و گفت وگو کرد.

- حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس مجمع جهانی پناهندگان به ژنو سفر کرده است، با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان با اشاره به دیدار خوب رییس جمهور کشورمان و ولیعهد عربستان، از حسن میزبانی عربستان از نشست سران اسلامی و عربی در ریاض در خصوص فلسطین تشکر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ایران و عربستان را دو کشور بسیار مهم و اثرگذار منطقه دانست و ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت روابط سیاسی، بر ضرورت توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به پیشرفت تدریجی روابط افزود: ایران برای تقویت روابط دو کشور در زمینه های مختلف آمادگی دارد.

امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به تحولات فلسطین و تداوم جنایات جنگی و نسل کُشی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در غزه و کرانه غربی، بر ضرورت تلاش مشترک دو کشور و نیز کشورهای اسلامی و منطقه برای اعمال فشار قوی بر رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا به منظور شکل گیری فوری آتش بس و ارسال کمک های فوری انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عربستان: روابط دو کشور در مسیر درست قرار دارد

وزیر خارجه عربستان: روابط دو کشور در مسیر درست قرار دارد